Általános szerződési feltételek

Az alábbi dokumentum a Fitoműhely Bt. (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett fitomuhely-asvanyok.hu webáruházban (a továbbiakban: Fitoműhely ásványok Webáruház) történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Fitoműhely Bt.

A szolgáltató székhelye: 2315 Szigethalom, Rubikon köz 1.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: fitomuhely.asvanyok@gmail.com
Cégjegyzékszáma: 13-06-052539
Adószáma: 21981908-1-13
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Telefonszáma: 06-30-632-4356
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG, Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland 

2. Általános rendelkezések:

A Fitoműhely ásványok webáruház a Fitoműhely Bt. internetes áruháza, melyben féldrágakövekből és ásvány kövekből készült termékeket kínál eladásra. A Fitoműhely ásványok webáruházon keresztül történő elektronikus rendelés leadása a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Szolgáltató és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban Megrendelő) között. A Megrendelő a rendelés adatait valamint a rendeléssel kapcsolatos szerződési feltételeket a rendelés véglegesítése oldalon a "megrendelés befejezése" gomb megnyomásával fogadja el.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

A szerződés nyelve magyar.

A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

3. Szerződő felek:

A vásárlási szerződés a Szolgáltató, mint eladó, és a Megrendelő, mint vevő között jön létre. Szolgáltató csak a fitomuhely-asvanyok.hu oldalon, a cég logójával és adataival jól felismerhetően azonosított internetes webáruházon keresztül leadott rendelésekért felel.

Megrendelő a számlázás és szállítás című aloldalon található adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, a Szolgáltató ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a megrendelőt terheli. Szolgáltató a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kéri el a Szolgáltató a Megrendelőtől, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára Szolgáltató nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

4. Árak, szállítási díjak:

A termékek mellett feltüntetett ár a termék ára, amely tartalmazza az Áfát (bruttó ár), de nem tartalmazza a szállítási költségeket. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a Megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja vagyis elküldi a Szolgáltató részére.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítás díját is, amennyiben a Megrendelő szállítást is választott.

Ha akciós ár kerül bevezetésre bármely termékre vagy a kiszállításra vonatkozóan, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Megrendelőket az akció időtartamáról a Honlapon keresztül.

Szállítási díjaink Magyarország területén érvényesek.

A megrendelt termékek kiszállítását a Packeta Hungary Kft. és a Magyar Posta végzi.

Packeta házhozszállítás:

  • Szállítási díj: 2100 Ft
  • Banki átutalás (előre utalás), bankkártyás fizetés esetén nincs külön pénzkezelési költség
  • Utánvétes fizetés esetén (készpénz, vagy bankkártya a futárnál), az utánvét díja: 590 Ft
  • Szállítási idő: 2 munkanap

Packeta csomagpont vagy átvevőhely:

  • Szállítási díj: 1200 Ft
  • Banki átutalás (előre utalás), bankkártyás fizetés esetén nincs külön pénzkezelési költség
  • Utánvétes fizetés esetén (készpénz, vagy bankkártya az átvevőhelyen, bankkártya a csomagponton), az utánvét díja: 590 Ft
  • Szállítási idő: 2 munkanap

Magyar Posta

  • Szállítási díj: 1900 Ft (a termék ajánlott küldeményként, dobozban érkezik, a vásárló a postán veheti át, a posta a beérkezésről nem küld értesítést). Ez az opció kizárólag banki előre utalás esetén választható.

Szállítási idő: 2-3 munkanap


Személyes átvétel:

  • A személyes átvételre 2335 Taksony, Szent István tér 3 (melletti Ipari Park) területén van lehetőség. A Szolgáltató értesítést küld a megrendelőnek a termék elkészültekor, és a megrendelőnek 5 nap áll rendelkezésére a termék átvételére.

Ha valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

Akciós termékek esetében, az akció minden esetben a készlet erejéig tart. Ha készlethiány miatt az akciós áron megrendelt termék nem szállítható, úgy ennek tényéről, - a rendelés feldolgozását követően - Szolgáltató elektronikus úton tájékoztatja a Megrendelőt.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Szolgáltató a megrendelőre terheli, újra küldését pedig kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el. 

5. Fizetési módok:


Megrendelő megrendelését a következő fizetési módok igénybevételével tudja kiegyenlíteni:


Utánvét:

  • Packeta Futárszolgálat
  • Packeta csomagpont vagy átvevőhely

Ha az utánvétes fizetést választja a Megrendelő, úgy a csomag díját és a szállítási költséget a futárnak vagy az átvevőhely munkatársának vagy a csomagpontnak fogja kiegyenlíteni a csomag átvételekor. Az utánvétes fizetéskor készpénzben vagy  bankkártyával tud fizetni a Megrendelő.

Az utánvét díja: 590 Ft 

Banki átutalás:

Ha a Megrendelő a banki átutalást választja, a megrendelés alapján kiállított számlát Szolgáltató e-mailben átküldi a megrendelésen szereplő e-mail címre, és ez alapján a Megrendelő elindíthatja az utalást. A csomagot az összeg Szolgáltató számláján történő jóváírást követően indítja útjára a Szolgáltató. A banki átutalásnak a bank által szokásosan felszámított díjon kívül egyéb költsége nincs, de számolni kell 1 napot a tranzakció véghezvitelére.

Bankkártyás fizetés:

Ha a Megrendelő a bankkártyás fizetést választja, a vásárlás folyamata végig navigálja a fizetés befejezéséhez szükséges oldalakon. A tranzakciókat a Stripe felület kezeli. A bankkártyás fizetésnek nincs külön díja.

6. A megrendelő felelősségvállalása:

Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott szállítási és fizetési módoknak megfelelően.


7. A megrendelés folyamata, visszaigazolás, szerződés létrejötte:

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A "Kosár" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a rendelés végösszegét. A "Kifizetés" gombra kattintva szükséges megadni a szállítási információkat (vevő neve, szállítás címe, céges számlázás lehetősége) majd választani lehet a szállítás és fizetési módjairól. A "Visszaigazolás" oldalon leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a Vásárlási feltételek elfogadása gomb bepipálása után egyszerűen kattintson a "Megrendelés véglegesítése" gombra. Ezzel megrendelése lezárul és elküldére kerül a Szolgáltató felé. 

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint

Ön a "Megrendelés" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata - az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre.

Fizetési módok

Banki átutalás

A terméket az átutalásnak a Szolgáltató bankszámláján történt jóváírása után adjuk postára. Az átutalást a fogyasztó a termék kosárba helyezése, és a megrendelés véglegesítése után tudja megtenni, az emailben megkapott automatikus visszaigazolás alapján.

Banki utalás adatai :

Jogosult: Fitoműhely Bt.

OTP Bank Zrt: 11742252-25554018-00000000

Utalás során a "Közlemény" rovatban, fel kell tüntetni, a tölünk, emailben megkapott rendelésszámot!

A fogyasztónak az email visszaigazolás megérkezése után 7 naptári napja van arra, hogy átutalja a vételárat. Ha 7 napon belül nem érkezik meg a vételár, akkor a rendelés törlésre kerül, amiről a fogyasztót e-mailben értesítjük.

Utánvét

Utánvétes fizetés esetén a vásárló a kézbesítőnek, készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételekor fizeti ki egyben a vételárat és az esetleges szállítási költséget.

Az utánvét díja: 590 Ft

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 2 munkanap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail, vagy a megadott telefonszám útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja. 

8. Rendeltetésszerű használat:

Az alábbi felsorolás tartalmazza a rendeltetésszerű használattól való eltérést, mely akadályozza az ékszer hosszú távú viselésének lehetőségét, valamint garancia nem érvényesíthető ezen esetekre:

- alvás, fürdés, sportolás, házimunka végzés közbeni ékszer viselés,

- erős hőhatásnak való kitettség,

- az ékszerek egymás melletti viselése, mely felületi kopást okozhat,

- az ékszert ért ütések, külső behatások,

- vegyszerekkel, kémiai anyagokkal való érintkezés,

- parfümmel, uszodavízzel, tengervízzel, mosószerekkel, testápolókkal, napvédőkkel történő érintkezés

A nem rendeltetésszerű használat miatt az alábbi hibák alakulhatnak ki:

- szakadás,

- megnyúlás,

- maródás,

- karc,

- kopás,

- elszíneződés

- kövek kiesése, melyekre garancia nem érvényesíthető!


9. Elállási, felmondási jog:

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (jelen pontban a továbbiakban "Fogyasztó").

Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó a megvételt követően használatba vette a terméket, az ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Szolgáltató felé, hiszen a hatályos jogszabályok értelmében a Fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek - ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja a Fogyasztó részére, hanem a termék szemre vételezésének, ki illetve felpróbálásának lehetőségét.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre:

Fitoműhely Bt.

2315 Szigethalom, Rubikon köz 1

E-mail: fitomuhely.asvanyok@gmail.com

Postán történő nyilatkozat küldés esetén a postára adás dátumát, elektronikus levél esetén az elektronikus levél küldésének idejét veszi a Szolgáltató figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.


10. Elállás, felmondás jogkövetekezményei:

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2315 Szigethalom, Rubikon köz 1. címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállítási) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe a Szolgáltató. 


11. Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó (vásárló) utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

A webáruházban található karkötők és más ásvány ékszerek, nem kész termékek. Ezek az ékszerek, a megrendelést követően készülnek el, 1-2 munkanapon belül.

12. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók. A Vevőnek jogában áll, ha hibás a termék szavatossági, illetve jótállási igényét bejelenteni. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze igényét webáruházunk felé e-mail-ben. Igényének teljesíthetőségével kapcsolatos álláspontunkról 5 munkanapon belül értesítjük. Kijavítás, illetve kicserélés kérése esetén törekszünk arra, hogy azok 15 napon belül elvégzésre kerüljenek. Az Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti Vevő nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, az eladott termék megnevezését, vételárát, az Eladó általi teljesítés időpontját, a hiba leírását és bejelentésének időpontját, és az érvényesíteni kívánt jogot. Ezen túlmenően eladó rögzíti a szavatossági igényre adott választ és tájékoztatást arra vonatkozóan, hogy a Vevő jogvita esetén a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Kellékszavatosság

Társaságunk hibás teljesítése esetén a vállalkozásunkkal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ön - választása szerint- az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti a termék vételárának arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 1 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év. Kellékszavatossági igényét Társaságunkkal szemben érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket Társaságunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Termékszavatosság

A termék hibája esetén Ön - választása szerint - a 10/5/1 pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Kötelező jótállás csak a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet Mellékletében felsorolt 10.000 forintnál nagyobb értékű tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik. A kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet kedvezőbb feltételekkel érvényesíteni.A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadásának napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

13. Garancia

Termékeinkre a törvény által előírt garanciát vállalunk. A garancia érvényesítéséhez az eredeti számla szükséges, melyet a megrendelés visszaigazolásban szereplő e-mail címre küldünk el. A hibás, sérült termékeket gondos csomagolásban kell címünkre (2315 Szigethalom, Rubikon köz 1.) elküldeni. A reklamáció jogszerűségének megállapítása után a terméket cseréljük és postázzuk a megadott a címre vagy a vételárat visszatérítjük. Szándékosan megrongált, gondatlanság miatt megsérült termékekre, valamint a nem megfelelő használatból eredendő meghibásodásra garancia nem érvényesíthető!

A termékek természetes kövekből, ásványokból, fél drágakövekből, esetenként fém alkatrészekből állnak. A kövek természetes képződmények, így egymástól árnyalatban, textúrában, mintázatban eltérhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékek különbözőségei miatt. Nem számít hibának a terméken a kövek egyedi felülete, eltérő színhatása. A fém alkatrészek korrodálódhatnak a használat során, ez nem garanciális hiba. A nemesacél fém alkatrészek természetükből adódóan nem fognak korrodálódni.

A webáruházban vásárolt ékszerek kifogástalan minőségűek, melyek a csomagolás előtt átvizsgálásra kerülnek. A minőség megőrzéséhez elengedhetetlen a rendeltetésszerű használat, melyről a 8. pontban olvashatAmennyiben mégis problémát észlel a vásárolt ékszerrel kapcsolatban, kérjük, keressen minket e-mail-ben (info@fitomuhely-asvanyok.hu) vagy telefonon (06-30/632-4356).


14. Panaszkezelés

A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezetekhez fordulhat:

PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL, FOGYASZTÓVÉDELMI OSZTÁLY

Cím: 1088. Budapest, József krt. 6.

E-mail: fogyved@pest.gov.hu

Telefon: (1) 459-4843

KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA BÉKÉLTETŐ TESTÜLETE

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Telefon: (+36-1) 792-7881


Szigethalom, 2024.01.11.